XXI ғасыр дағдысын" қалыптастыру үшін PISA- Халықаралық зерттеу тапсырмаларын ҚМЖ- ға кіріктіру, 2021-2022 оқу жылы » «Ахмет Байтұрсынов атындағы N50 мектеп гимназия» КММ
Шымкент қаласы Білім басқармасының
Ахмет Байтұрсынов атындағы
"№50 мектеп-гимназиясы"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(7252) 21-33-29
Есепші бөлімі:
+7(7252) 21-33-29
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » XXI ғасыр дағдысын" қалыптастыру үшін PISA- Халықаралық зерттеу тапсырмаларын ҚМЖ- ға кіріктіру, 2021-2022 оқу жылы
29
март
2022

XXI ғасыр дағдысын" қалыптастыру үшін PISA- Халықаралық зерттеу тапсырмаларын ҚМЖ- ға кіріктіру, 2021-2022 оқу жылы

А.Байтұрсынов атындағы №50 мектеп-гимназиясында химия-биология әдістеме бірлестігінде  "XXI ғасыр дағдысын" қалыптастыру үшін PISA- Халықаралық зерттеу тапсырмаларын ҚМЖ- ға кіріктіру,- деп аталатын тақырыпта дөңгелек үстел ұйымдастырылып , өткізілді. Бірлестік жетекшісі Алтынбекова Г.С бірлестіктегі жас мамандарға ҚМЖ құрылымын дұрыс жоспарлау мақсатында бірлестік мұғалімдерімен бірге отырып,  дөңгелек үстелдің жұмысын жүргізді.  ҚМЖ  дұрыс жоспарлаудың 5 қағидатын ұсынды.Олар 1 қағидат:  Сабақ мақстаны оқу құрылымы, стандартта берілген оқу, білу, түсіну, қолдану деңгейлерін жүйелі түрде оқу жоспарына енгізу.
2 қағидат: Жоспарға саралап оқыту, оқушы мүмкіндіктері мен ерекшеліктерін, қызығушылықтарын ескере отырып,  оқыту ресурстарын, дереккөздерді, уақытты ескеру. Егер саралау қағидаттарын дұрыс ұйымдастырмасақ, уақытты ескермесек мұғалімнің өз сабағын бағалау және қорытындылауға уақыты жетпеуі мүмкін.
 4 қағидат: Сабақ жоспарында мұғалімнің қолданылатын әдіс-тәсілдерді шашыратпай,жүйелеп, қолдану-бұл мұғалімнің сабақ өнімділігін арттыра түсетіні анық.
  5 қағидат: Бастысы сыныптағы оқушылармен ынтмақтастыұ атмосфераны қалыптастыру. Оқушы ортасына кіріп,қызықты сабаққа қатысты әңгіме айту,оқушының сенімділігін арттыру болып табылады. 
Қорыта келе ҚМЖ жасауда осы 5 қағидатты қолданып отырсақ, ең өнімді, ең жақсы жоспар болады. Ең жақсы жоспар-ол жүзеге асырылған жоспар.





Прокомментировать
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив